Analiza zachowań

Za pomocą kamer badamy zachowanie klientów w Twoim sklepie lub oddziale.

Analiza ilościowa

Badamy: średni czas wizyty, liczbę wizyt, czas oczekiwania, czas poświęcony na zapoznanie się z ofertą, czas obsługi.

Analiza ekspercka

Interpretujemy wyniki, tworzymy mapę doświadczeń klienta. Definiujemy bariery zakupowe i rekomendujemy jak je usuwać.

Co dają badania?

Poznasz słabe i mocne strony punktu sprzedaży, systemu obsługi,
komunikatów marketingowych.

Jesteśmy skuteczni

Nasi klienci

Kiedy badać

Problemy

aby uzyskać odpowiedzi na zaistniałe problemy

Niska sprzedaż

aby zwiększyć sprzedaż w punktach sprzedaży

Nowe produkty

przed wprowadzeniem nowych usług/kategorii produktów

Zmiana aranżacji

przed/po zmianach w aranżacji sklepów badając ich skuteczność

Identyfikujemy problemy. Dajemy rekomendacje

Oprócz wyników dajemy gotowe do wdrożenia rekomendacje.
Dzięki nim dowiesz się co zmienić, aby zarabiać więcej.

Warto nas wybrać

Eksperci

jesteśmy ekspertami od doświadczeń klientów

Doświadczenie

pracowaliśmy dla największych marek

Obiektywizm

badamy faktyczne zachowania, nie deklarowane

Rekomendacje

oprócz wyników dajemy rekomendacje zmian

Zespół

posiadamy interdyscyplinarny zespół

Elastyczność

zakres badania zależy od Twojego budżetu i potrzeb

Cena

Ceny zależą od zakresu prac. Badanie jednego punktu sprzedaży z wykorzystaniem kamer wraz z analizą wyników i rekomendacjami możemy wykonać już od

5000zł netto

Jak pomogliśmy sieci Shell

wzrost sprzedaży kawy o 60%

Problem stacji Shell

stacje benzynowe Shell miały problem ze sprzedażą kawy

Rozwiązanie BranchBrothers

przeprowadziliśmy badanie ścieże ruchu klientów z użyciem kamer oraz audyt ekspercki Rekomendacje

Jak to możliwe

Branch Brothers opracowało wcześniej standard ekspozycji, czyli koncepcję i zasady ekspozycji oraz sposób zarządzania materiałami BTL w oddziałach

Nasz blog o visual merchandisingu i customer experience

Jak ilość produktów na półce wpływa na doświadczenie klienta? (część 1)

więcej

Akademia Zarządzania CX na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu!

więcej

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie dzięki badaniom behawioralnym klientów?

więcej

Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej!

61 662 34 00

biuro@branchbrothers.pl

©2015 BranchBrothers | Regulamin

Doradztwo marketingowe i strona internetowa – Truszkowski Consulting Group