Zbadamy Twoją przestrzeń handlową i wskażemy, co możesz ulepszyć, aby zarabiać więcej
dane + interpretacja = większa sprzedaż
Same dane to szum informacyjny. Dopiero połączone z naszą wiedzą o zachowaniu klientów i kształtowaniu ich doświadczeń (shopping experience) dadzą Ci odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.
Nasz sposób badania sklepów jest jedynym, w którym klienci nie kłamią. Dlaczego? Bo obserwujemy zachowania klientów zamiast pytać ich o nie w ankietach.
Za pomocą kamer badamy zachowanie klientów w Twoim sklepie lub oddziale.
Badamy: średni czas wizyty, liczbę wizyt, czas oczekiwania, czas poświęcony na zapoznanie się z ofertą, czas obsługi.
Interpretujemy wyniki, tworzymy mapę doświadczeń klienta. Definiujemy bariery zakupowe i rekomendujemy jak je usuwać.
Poznasz słabe i mocne strony punktu sprzedaży, systemu obsługi,
komunikatów marketingowych.
aby uzyskać odpowiedzi na zaistniałe problemy
aby zwiększyć sprzedaż w punktach sprzedaży
przed wprowadzeniem nowych usług/kategorii produktów
przed/po zmianach w aranżacji sklepów badając ich skuteczność
Oprócz wyników dajemy gotowe do wdrożenia rekomendacje.
Dzięki nim dowiesz się co zmienić, aby zarabiać więcej.
jesteśmy ekspertami od doświadczeń klientów
pracowaliśmy dla największych marek
badamy faktyczne zachowania, nie deklarowane
oprócz wyników dajemy rekomendacje zmian
posiadamy interdyscyplinarny zespół
zakres badania zależy od Twojego budżetu i potrzeb
Ceny zależą od zakresu prac. Badanie jednego punktu sprzedaży z wykorzystaniem kamer wraz z analizą wyników i rekomendacjami możemy wykonać już od
5000zł netto
wzrost sprzedaży kawy o 60%
stacje benzynowe Shell miały problem ze sprzedażą kawy
przeprowadziliśmy badanie ścieże ruchu klientów z użyciem kamer oraz audyt ekspercki Rekomendacje
Branch Brothers opracowało wcześniej standard ekspozycji, czyli koncepcję i zasady ekspozycji oraz sposób zarządzania materiałami BTL w oddziałach