Giacomo Conti
zakres prac: badania kamerami oraz audyt ekspercki sklepu
Cel
Zbadanie zachowań klientów w sklepie w trakcie zakupów, aby zdiagnozować potencjalne bariery zakupowe i poprawić doświadczenie zakupowe.
Zakres
Badaniu poddaliśmy wszystkie punkty styku z marką, wpływające na jej postrzeganie i odbiór przez klienta.
Metodologia:
Zastosowaliśmy trzy, niezależne metody badawcze: badanie kamerami, audyt ekspercki i wywiady strukturyzowane z klientami wychodzącymi ze sklepu.
CUK Ubezpieczenia
zakres prac: audyt oddziałów CUK Ubezpieczenia
Audyt oddziałów dla CUK Ubezpieczenia obejmował analizę wszystkich istotnych aspektów z punktu widzenia klienta.
Proces zakupowy podzielono na etapy zgodnie ze ścieżką doświadczeń klienta. Jednym z głównych celów było zdiagnozowanie barier zakupowych, które są widoczne w oddziałach oraz zaproponowanie rozwiązań, aby je usunąć.
Efektem audytu był przygotowany przez Branch Brothers raport, w którym uwzględniono wszystkie uwagi oraz zaproponowano rozwiązania.
Vectra
zakres prac: badanie przestrzeni sprzedaży
Problem
Vectra zleciła firmie Branch Brothers badanie nowo wprowadzonego standardu salonów sprzedaży.
Rozwiązanie
Przeprowadziliśmy badania kamerami we wskazanych salonach sprzedaży. Analiza uzyskanych danych pozwoliła na określenie oraz zniwelowanie barier zakupowych klienta.
Efekt
Efektem przeprowadzonych badań jest raport zawierający analizę wyników badania oraz rekomendację zmian, w celu optymalizacji przestrzeni sprzedaży.